מ"ה דעתי

שימוש במגרש הכדורגל.בעקבות דיון במזכירות.
שמוליק אופיר | 21/08/2020 | 5 תגובות
הבאתי לידיעת הנוגעים בדבר שבמגרש הכדורגל מנהל אבא ובנו זה זמן רב אימון פרטי על בסיס מקצועני(הנחית את עצמו ללא שום קשר למקום)קיבל אישור זמני שהפך לקבוע!כל זה נכתב כתגובה לכתוב בדף לחבר 30.תביעות נגד  קיבוץ.במגרש יש פעילות של חוגי המועצה שומריה ילדנו עם חברים מבחוץ במבחים.כל זה מוסכם וחובבני.את הכתוב מעלה יש להפסיק לפני שלרגליים של המקצוען הלא קרוי יקרה משהו.שיעלה לנו הרבה כסף.ובנוסף;-האם אורח ללא מארח יכול ל הכנס לבריכה.לחדר כושר.לחדר אוכל)מדוע למגרש כן.


הוסף תגובה

תגובות לדעה:

לא לצפות לתגובה

דורון שהם | 27/8/2020
שמואליק ידידי התמים. האם אתה באמת מצפה שמי מבעלי התפקיד יטרח לענות לך? אבל תנוח דעתך .אם יקרה משהו מכל מה שאתה חושש ממנו האחריות האישית לנזק שיגרם או לתביעה שתגיע היא אישית כלפי האחראים. במקרה הזה כנראה תגלה שוב שאתה מתמודד לבד. מכיוון שאתה אחראי לשימוש בדשא תיגש לאותו אדם ובנימוס רב תגיד לו לקפל את עצמו ואת בנו תלמידו ולא לחזור שוב . זאת זכותך ואולי אפילו חובתך..

לא לצפות לתגובה

שגית לילו | 27/8/2020
אכן, כפי שנכתב ונאמר לא פעם. אין מה לצפות לתגובת ממלאי תפקידים כשכותבים באתר מה דעתי... אם ישנו נושא שחשוב שיטופל נראה לי שכולנו יודעים למי לפנות ואיך. שגית

תוספת לתגובת דורון

שמוליק אופיר | 27/8/2020
אני לא אחראי לדשא.למרות שיש לי חלק לא מבוטל בעשיה בו!

שימוש במגרש הכדורגל.בעקבות דיון במזכירות.

שאול איזנברג | 28/8/2020
שלום רב, להלן תגובתי לאלה שאינם יודעים את העובדות והחליטו לכתוב ולאלה שכן יודעים את העובדות ובכל זאת החליטו לכתוב. אתחיל בעובדות: לפני שנה פנה אליי תושב קיבוץ רמות מנשה בשם שרון אורן וביקש לאמן את בנו במגרש הכדורגל בשומריה, לאור זאת שהמגרש בקיבוצם עובר שיזרוע, ומתוך רצון לאזור אישרתי את הבקשה (מגרש הכדורגל מנוהל בצורה מרשימה ע"י איל טמיר ו"נופל" תחת אחריותי כמנהל וועדת ספורט). בנו של שרון (אילי) עבר בשנה שעברה לשחק בסביליה הספרדית והשנה שרון פנה אליי בשנית בבקשה להתאמן, בחנתי את הנושא מבחינה ביטוחית מול רונן אראל ועפ"י הנחיותיו החתמתי את שרון על טופס "כתב ויתור וסילוק" שבו הוא מתחייב שלא לתבוע את הקיבוץ במקרה של פציעת הילד. חבר הקיבוץ שהתחיל את הדיון באתר (שמואל) פנה אליי בנושא ואני הסברתי לו את הנושא, תשובתי כנראה לא מצאה חן בעיניו והוא פנה למזכירים בנושא, הם ענו לו שאני הכתובת והדבר מנוהל כראוי. למרות שתי התשובות ששמואל קיבל הוא החליט להציף את הנושא גם בפורום הזה ולדעתי חבל. שבת של בריאות

התייחסות "ממסדית" לתגובות ולדעות באתר

דורון שהם | 1/9/2020
לכל בעלי התפקידים יש ,כמובן, "זכות" לפעול ולהגיב בדרכים שנראות להם. יחד עם זאת ראוי שדעות של חברי הקיבוץ המועלות לאתר יזכו לתגובה/ תשובה באותו מקום. כמובן שאין בזאת סתירה לפעולות חשובות כאלה ואחרות שננקטות בקשר לעניין שעלה בפורום האתר. בקשר לנושא המגרש אני מתנצל בפני שאול אם נפגע מתגובתי. אני בכל זאת חושב שגם הנושא שהעלה שמואליק ראוי להתיחסות . היו לנו כבר מקרים שהקיבוץ נדרש לשלם פיצויים (לדעתי לא תמיד בצדק) ואפילו הטיל חלק מהסכום על החבר "האשם" האם במקרה שיוטל קנס על הקיבוץ בגין תביעה של אותו איש ובנו המשתמשים במתקן שבאחריות הקיבוץ, יוטל חלק מהקנס (אם יהיה כזה והוצאות המשפט אם יהיו כאלה) על שאול ? איל? אורי? או שהתשלום יעבור בלי שנרגיש? בכל אופן נראה לי סביר שמי שאחראי ישקול את כל ההבטים ולא רק יתנצח עם חבר שאיכפת לו. זה לא אני כמובן . לי לא איכפת ..... סתם אני מנסה לגרור את בעלי התפקידים ושאר החברים להביע את דעתם באתר .