מ"ה דעתי

כך נותנים שרות חלק שני
דורון שהם | 05/10/2020 | 0 תגובות
כאחדים מבני דורי אני מאותגר מיחשוב. כלומר יש לי מחשבים בבית ובעבודה ואני(כפי שניתן לראות בכתבות שאני מפרסם) יודע לבצע בהם מספר מוגבל של פעולות בהצלחה מסויימת.

אבל כאשר מסיבה כלשהי המחשב מחליט שדי לו ואין לו רצון להמשיך ולשתף איתי פעולה אני מרגיש אובד עצות כילד שנתקל בבעיית חשבון בלתי פתירה כשהוא ניצב ,בהוראת המורה,

מול כל הכיתה והלוח מסרב לתת תשובה. זה המצב שבו הייתי ביום חמישי בלילה שלאחר הפסקת החשמל. המחשב ניצל את ההזדמנות והודיע לי ש"זהו נגמרו המשחקים"(זה מה שאני עושה במחשב שלי בכל ערב: משחק ברידג' עם כל העולם.

התקשרתי לאחד והיחיד שאני מכיר שיכול להתמודד עם הבעיה , זו של וזו של המחשב. ירון שטרן. למחרת! יום שישי להזכירכם (כמעט תמיד זה היום שבא אחרי יום חמישי בלילה) בשעה שהיא בדיני העבודה העולמיים מוגדרת כשעת השנ"צ המוחלטת

ירון התייצב אצלי וללא היסוס החל להילחם במחשב שלי שאפילו בין המחשבים העתיקים ביותר הוא נחשב לאב טיפוס או (סב טיפוס) כשהוא מזיע ומתאמץ גבר ירון באמצעות קסם כלשהו שאני כמובן לא יכול להבין,על התקלה המסתורית והמחשב הזקן הסכים להמשיך ולאפשר לי לעשות צחוק מעצמי בטורנירי הברידג' העולמיים. זה שרות . ככה עושים אותו ואני כולי תקווה שירון ,וכמותו אחרים העוסקים בשרות לחברים, יצאו כולם צדיקים. כפי שיצא ירון.


הוסף תגובה

תגובות לדעה:

עדיין אין תגובות לדף זה.
מוזמנים להגיב!