מ"ה דעתי

הזמנה
יועד צור | 18/07/2022 | 0 תגובות
אני רוצה להזמין את כל מי שיכולים, להצטרף אלי ולעזור ליאיר גולן להיבחר לראשות מרצ. אפשר מגיל 17 ומעלה. מרצ שלא מתנצלת, לא מתחנפת, עם מסרים חדים וברורים וכמובן מעל אחוז החסימה היא דבר חיוני בכנסת הבאה, כאשר ממול עומדת חבורה חשוכה וגדולה של בן גביר וביבי והעבריינים שסביבם. אנחנו יכולים להשפיע לא רק בפתק בקלפי, ואסור לזלזל בזה, אלא גם בקביעת דמותה של מפלגה שאני מאמין שיכולה לייצג את עולם הערכים שלנו טוב יותר מכל מפלגה אחרת. בנוסף, מרצ נותרה כיום המפלגה האחרונה שעוד ניתן להשפיע בה על זהות העומד בראשה.
מרצ, לצערי, איננה חפה מאינטריגות ופוליטיקה ישנה. בין השאר, הנהלת מרצ קבעה שהבחירות לראשות מרצ תיערכנה יחד עם הבחירות לרשימה (וזה פועל ישירות נגד יאיר גולן, כי יכול להיות שחלק מתומכיו לא יבינו שהם צריכים להצביע עבורו גם לראשות המפלגה ולייתר ביטחון גם לרשימה). כמו כן, הנהלת מרצ החליטה שההצבעה לא תהיה דיגיטלית ושלא יהיו קלפיות בקיבוצים. כאילו, מה??? על אפם ועל חמתם אנחנו נירשם למפלגה וניסע להצביע ביוקנעם עבור יאיר גולן. ההתחדשות תבוא כפועל יוצא מהבחירה שלנו.
צריך להירשם עוד השבוע כדי שיהיה אפשר להשתתף בהצבעה על יושב הראש ועל הרכב הרשימה.
איך נרשמים? כאן, https://a.meretz.org.il/hitpakdut/ אונליין או על ידי הורדת טופס ההרשמה. אפשר להתייעץ עם מיכל שמאי או אתי.
הוסף תגובה

תגובות לדעה:

עדיין אין תגובות לדף זה.
מוזמנים להגיב!